Monday, April 29, 2013

Unë do të jem me Kreshnik Spahiu në një 1 Maj para Kryeministrisë


Alban Daci

Me datë 1 Maj, Aleanca Kuq e Zi e vetmja forcë Opozitare në vend ka vendosur të dal të protestojë kundër Regjimit të shtetasit Berisha. Spahiu, ky hero  i vetëm në kohërat moderne dhe i patrembur në interes të vendit ka vendosur në Ditën Ndërkombëtare të Drejtave të Punëtorëve ka vendosur të protestojë kundër Regjimit Berisha dhe kundër papagallëve të tij që përbëjnë jo më shumë se 1% të popullsisë dhe kanë kthyer në skllevër 90% shqiptarë të ndershëm. Unë, pasnesër do të jem aty bashkë me Kreshnik Spahiu përballë Shtetasit Berisha për t’i thënë se tashmë koha jote ka perënduar. Unë, do të jem aty me Kreshnik Spahiun për të mbrojtur të drejtat e mia, identitetin tim, të familjes time, të shqiptarëve dhe të vetë Shqipërisë. Unë, do të jem aty për të protestuar kundër varfërisë, korrupsionit, kundër skandaleve, kundër shitjes së territoreve, kundër monopoleve greke dhe serbe, kundër trashëgimisë politike. Unë, do të jem aty me Kreshnik Spahiun. Hajdeni edhe ju, qytetarë të ndershëm, patriot dhe të guximshëm që të mos e lëmë vetëm Kreshnik Spahiun.