Monday, March 30, 2009

Një bisedë e ngrohtë me të nderuarën prof. Maria Antonietta Falchi, Presidente e Fakultetit të Shkencave Politike në Universitetin e Xhenovës.

Një bisedë e ngrohtë me të nderuarën prof. Maria Antonietta Falchi, Presidente e Fakultetit të Shkencave Politike në Universitetin e Xhenovës.


Alban Daci: Përshëndetje znj. Presidente, jam shumë i lumtur që ma dhatë mundësinë që t’iu bëj këtë intervistë të sinqertë dhe të ngrohtë, sepse edhe unë, jam pjesë e historisë së këtij fakulteti, përderisa i kam mbaruar studimet pikërisht këtu.

Presidentja: Kënaqësia është e imja, sepse për herë të parë më ndodh të jap në cilësinë e Presidentes së Fakultetit, një intervistë për një gazetar shqiptar, për më tepër që ky gazetar ka mbaruar studimet në fakultetin tonë.

Alban Daci: nëse më lejoni atëherë po filloj menjëherë me pyetjet që kam menduar t’iu drejtoj dhe shpresoj se do t’iu përgjigjeni natyrshëm.

Pyetja e parë: Në Universitetin e Xhenovës ashtu siç jeni edhe ju në dijeni studiojnë shumë shqiptarë, të cilët përbëjnë numrin më të madh, pas italianëve. Gjatë kohës që jeni në detyrën e Presidentes, a keni pasur rastin të njihni më nga afër studentët shqiptarë, nëse po kush ka qenë impresioni juaj?

Kam njohur disa studentet që jo vetëm kanë studiuar, por edhe kanë punuar si Tutor në sektor të ndryshëm të Fakultetit të Shkencave Politike, që pasi kanë mbaruar fakultetin kanë kryer edhe gradën e Doktorit të Kërkimeve Shkencore. Mendoj se studentët shqiptarë kanë një edukim të mirë që para se të fillojnë studimet në Fakultetin tonë, që punojnë me këmbëngulje dhe një pjesë e mirë e tyre mendojnë të rikthehen në Shqipëri për të dhënë kontributin e tij në bërjen e reformave që Shqipëria të ec përpara në proceset e integrimit. Studentët shqiptarë, janë më aktiv se sa studentët e tjerë që kemi në Universitetin tonë, nuk ndalohen përballë vështirësive, dhe pjesa më e madhe e tyre punojnë për të kryer studimet. Keni shumë vullnet dhe për këtë do të bëni shumë rrugë suksesi. Vështirësitë janë formuese.

Përse mendoni se kanë zgjedhur Universitetin e Xhenovës për të kryer studimet?

Sepse në Universitetin tonë janë gjendur mirë, sepse ne kemi ndërtuar një raport të mirë me ta. Pastaj janë bazuar edhe në karakteristikat që ka qyteti i Xhenovës, si një qytet që ka qenë gjithmonë i hapur për të ndërtuar raporte reciproke me të huajt.

Kush është roli dhe pozicioni i Universitetit të Xhenovës në krahasim me universitet e tjera që Italia ka?

Universiteti i Xhenovës është në dhjetë universitet më prestigjioze të Italisë, sidomos Fakulteti i Shkencave Politike për degën e Marrëdhënieve Ndërkombëtare dhe Diplomatike është për nga rëndësia i dyti në Itali.

Kush është imazhi i Shqipërisë që ju njihni?

Shqipëria, ka një shoqëri që ka nisur me plotë vështirësi, por që tashme po ec në rrugën e proceseve të integrimit dhe të zhvillimit. Përderisa, shoqëria shqiptare ka të rinj shumë të zot, si ju, shikoj se ajo do të ketë një evolucion pozitiv.

Keni menduar të vizitoni ndonjëherë Shqipërinë?

Tani për tani për shkak të impenjimeve të mia si Presidente e Fakultet nuk kam kohë në dispozicion. Në të ardhmen ka menduar të bëj disa udhëtime njohje jo vetëm në Shqipëri, por në të gjitha vendet e Evropës Jug-Lindore . Të gjitha vendet e këtij rajoni, janë pak të njohur dhe po pësojnë ndryshime të mëdha nga të cilat mund të mësojmë shumë gjëra.

Keni pasur raporte të drejtpërdrejta me studentët shqiptarë, nëse po si ka qenë ai?

Më pëlqen të flas në përgjithësi me njerëzit. Kam pasur raporte miqësie me disa studentë që kanë punuar si Tutor dhe ndonjëherë edhe i kam mbështetur. Studentët shqiptarë janë shumë korrekte në punët që bëjnë dhe kjo është arsye, sepse kam dashur gjithmonë edhe ti mbështes.
Universiteti i Xhenovës i ka ndihmuar shumë, por ata e kanë rikthyer këtë ndihmë me punë, korrektësi dhe inteligjencë.

Alban Daci: E nderuar Presidente, ishte një kënaqësi e madhe për mua që më dhatë këtë mundësi për të biseduar së bashku, për studentët shqiptarë që studiojnë në Xhenova, sepse në mesin e tyre gjej dhe vetën time. Ju uroj shëndet si dhe sukses në punë.

Presidentja: Kënaqësia ishte e gjitha e imja, dhe ne si Universitet jemi shumë të kënaqur, kur shikojmë persona si ju që kanë studiuar tek ne dhe se kanë një rrugë të gjatë suksesi për të bërë.

Kjo intervistë u realizua nga dr, Alban Daci, kryetari i organizatës “Gjenerata Re Shqiptare” dhe Anëtarë i Shoqatës së Gazetarëve Profesionist të Shqipërisë. Kjo intervistë është pjesë e një serie iniciativash që organizata “Gjenerata Re Shqiptare” po ndërmerr për të promovuar imazhin e Shqipërisë dhe të Shqiptarëve në Botë, për ti thënë Botës, se Shqipëria po ndryshon, që nuk prodhon vetëm emigrantë por edhe vlera njerëzore, siç janë studentët që kanë zgjedhur universitet më prestigjioze perëndimore për të kryer studimet e larta.

*Në foto nga e majta: dr. Alban Daci, kryetar i “Gjeneratës Re Shqiptare” dhe prof. Maria Antonietta Falchi, Presidente e Fakultetit të Shkencave Politike në Universitetin e Xhenovës.